Στο τέλος του 2017, σύμφωνα με τον Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen, το τέλος του 2017 βρίσκει τον Έλληνα καταναλωτή περισσότερο αισιόδοξο σε σχέση με το 2016, αλλά και το 1ο τρίμηνο 2017.

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 4ο τρίμηνο 2017 ανέρχεται στις 60 μονάδες. Παρόλα αυτά, 8 στους 10 Έλληνες πιστεύουν ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά. Επιπλέον, 79% αμφιβάλουν αν η Ελλάδα θα βγει από την οικονομική κρίση στους επόμενους 12 μήνες. Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει επίσης την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια.

Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σταθερά να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σημαντικά μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, εάν συγκριθεί με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (55%). Οι κύριες ενέργειες για περικοπή εξόδων εντοπίζονται στην αγορά φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (67%), σε περικοπές στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (66%), καθώς και στα έξοδα για ρουχισμό (64%).