Το ποσοστό τους αυξήθηκε κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες από το 2011

Σημειώνεται ότι περισσότερο «ηθικοί καταναλωτές» είναι οι καταναλωτές μεταξύ 21 και 34 ετών. Ενδιαφέρον παρουσιάζει αν οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται για το περιβάλλον ή για την παγκόσμια φτώχεια, πράττουν αντίστοιχα «ηθικά» όταν επιλέγουν τα προϊόντα που αγοράζουν. Η Nielsen μελέτησε τις λιανικές πωλήσεις 20 μαρκών σε 9 χώρες, οι οποίες είτε ανέγραφαν στην συσκευασία τους ότι είναι κοινωνικά υπεύθυνες, είτε αντίστοιχα προωθούσαν πολύ ενεργά την κοινωνική τους δράση μέσα από τα marketing προγράμματά τους.

Τα αποτελέσματα έδειξαν αύξηση 2% στις πωλήσεις των μαρκών που δήλωναν στην συσκευασία τους την κοινωνική τους δράση, ενώ η αντίστοιχη αύξηση για τις μάρκες που έδειχναν ενεργές μέσα από τα marketing προγράμματά τους ανήλθε στο 5%. Όσον αφορά στην Ελλάδα, οι Έλληνες καταναλωτές είναι περισσότερο διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον χρήματα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που προέρχεται από κοινωνικά υπεύθυνη επιχείρηση, σε ποσοστό 44% έναντι 40% του ευρωπαϊκού μέσου όρου.