Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της Nielsen και της Convert Group, που ξεκίνησε πριν περίπου έναν χρόνο, θα δημιουργηθεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μια ετήσια έκθεση για το έτος 2019.

Η έκθεση θα περιλαμβάνει δεδομένα της επίδοσης τόσο των φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών καταστημάτων Supermarkets, παρουσιάζοντας μια συνολική εικόνα του λιανεμπορίου στην Ελλάδα, καθώς και συγκρίσεις της απόδοσης διαφόρων κατηγοριών/εταιρειών/προϊόντων στα δύο αυτά κανάλια. Η ετήσια έκθεση διατίθεται έως και το τέλος Δεκεμβρίου και διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες και τις κατηγορίες της κάθε εταιρείας FMCG, που θα την παραγγείλει.