Συνεργασία ξεκινούν η Nielsen και το TikTok για να «ξεκλειδώσουν» ένα cross-media view της απόδοσης των καμπανιών, συμπεριλαμβανομένου του TikTok στις ΗΠΑ.

To νέo integration παρέχει ολιστική προβολή της απόδοσης των καμπανιών σε όλους τους publishers και τις πλατφόρμες και, για πρώτη φορά, επιτρέπει την cross-media μέτρηση, ώστε οι διαφημιζόμενοι και οι οργανισμοί να μπορούν να συγκρίνουν την απόδοση των διαφημίσεων στο TikTok σε όλες τις οθόνες, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών, CTV και γραμμικής.

Με καλύτερη κατανόηση της συμβολής του TikTok στο reach audience, οι buyers μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικά media plans, να συνδεθούν με το σωστό κοινό και να βελτιώσουν την απόδοση των επενδύσεων στα media.

Η Nielsen παρέχει cross-media μετρήσεις μέσω της Nielsen One. «Στο δυναμικό τοπίο των βίντεο, τα brands πρέπει να επεκτείνουν την εμβέλειά τους πέρα από τα παραδοσιακά κανάλια. Η δέσμευση του TikTok να παρέχει ποικίλα εργαλεία μέτρησης, συμπεριλαμβανομένου του integration μας με τη Nielsen One, δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζομένους να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν την cross-media δέσμευση, οδηγώντας σε σημαντικά αποτελέσματα», δήλωσε ο Jorge Ruiz, Global Head of Marketing Science TikTok.