Στην κορυφή ο όμιλος Carrefour, «υψηλές πτήσεις» για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Το μερίδιο αγοράς του ανέρχεται στο 17,5% και του δίνει μια αισθητή διαφορά από τη δεύτερη αλυσίδα, αυτή του ΑΒ Βασιλόπουλου, που έχει μερίδιο 11,6%. Την πρώτη 3άδα συμπληρώνει η αλυσίδα hard discount Lidl, με μερίδιο 9,5%, Σε απόσταση αναπνοής, με μερίδιο 9,3% και στην 4η θέση βρίσκεται η αλυσίδα Σκλαβενίτης.

Είναι σαφές ότι για το 2011 αναμένονται σημαντικές ανακατατάξεις δεδομένου ότι η αλυσίδα Ατλάντικ που εμφανίζεται στον πίνακα στην 7η θέση, με μερίδιο 2,3% δεν υφίσταται πλέον, ενώ καταστήματά της έχουν ήδη εξαγοράσει άλλες αλυσίδες. Την ίδια στιγμή, αλυσίδες όπως οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Βερόπουλος, Lidl, Carrefour κ.α. έχουν προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις που αναμένεται να ισχυροποιήσουν την παρουσία τους για το 2011.

Στο τεύχος 1359 του Marketing Week και στο πλαίσιο σχετικού ρεπορτάζ, είχαν δημοσιευθεί μερίδια αγοράς, τα οποία δεν ήταν σωστά. Η παρούσα κατάταξη δίνει την ακριβή εικόνα της συγκεκριμένης αγοράς.

 ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ 2010 ΑΛΥΣΙΔΩΝ SUPER MARKET NIELSEN – ΕΤΗΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ “CENSUS 2011”

 Α/Α  Αλυσίδα super market  Μερίδια αγοράς (%)
 1  Όμιλος Carrefour  17,5
 2  ΑΒ Βασιλόπουλος/Group Delhaize  11,6
 3  Lidl  9,5
 4  Σκλαβενίτης  9,3
 5  Βερόπουλος  6,9
 6  Μασούτης  5,0
 7  Πέντε  3,5
 8  Ατλάντικ  2,3
 9  My Market/Όμιλος Metro  2,2
 10  Αρβανιτίδης  1,9
 11  INKA  1,2

 Πηγή: Nielsen

 Στο μερίδιο του ομίλου Carrefour περιλαμβάνονται και τα καταστήματα της Dia Hellas.