Αύξηση 1,6% σε αξία, σε σύγκριση με το 2016
Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +1,6% για το σύνολο του 2017, σε σύγκριση με το 2016, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen.

Αυτή η θετική τάση οδηγείται κυρίως από την επίδοση της αγοράς από τα μέσα του Σεπτεμβρίου και έπειτα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, οπότε και εμφανίζονται για πρώτη φορά θετικές τάσεις σε επίπεδο YTD στην αγορά, έπειτα από πολλά χρόνια αρνητικών τάσεων. Τα Φρέσκα/Χύμα Προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική τάση, στο +3,6%, ενώ τα FMCGs αθροιστικά κινούνται επίσης θετικά με ποσοστό +0,8%.

Συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών συνολικά παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με την περασμένη χρονιά, στο +1,1%, με τα Ποτά να οδηγούν κυρίως αυτή την θετική τάση σε αξία, λόγω της αύξησης του φορολογικού συντελεστή σε ορισμένες κατηγορίες ποτών, ενώ τα Τρόφιμα αναπτύσσονται με ένα ποσοστό της τάξης του +0,3%.

Τέλος, οι κατηγορίες Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και οι κατηγορίες Οικιακής Χρήσης συνεχίζουν να παρουσιάζουν αρνητικές τάσεις, στο -0,7% και -0,2% αντίστοιχα.