Κατά 7 μονάδες, το δεύτερο 3μηνο του 2013

Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στη χώρα μας αυξήθηκε κατά 7 μονάδες, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη αύξηση διεθνώς μαζί με την Κολομβία και το Πακιστάν, και έφθασε τις 47 μονάδες. Πρόκειται για την πέμπτη χαμηλότερη επίδοση μετά την Πορτογαλία (33 μονάδες), την Ιταλία και την Ουγγαρία (41 μονάδες) και την Κροατία (45 μονάδες).

Σημειώνεται ότι η έρευνα διεξήχθη τον Μάιο μεταξύ 29.000 καταναλωτών σε 58 χώρες οι οποίοι κάνουν αγορές μέσω του διαδικτύου. Ο παγκόσμιος δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen αυξήθηκε κατά μία μονάδα στις 94 μονάδες στο δεύτερο τρίμηνο. Σημαντική αύξηση του δείκτη καταγράφηκε στις ΗΠΑ (3 μονάδες στις 96 μονάδες), στη Βρετανία (4 μονάδες, στις 79 μονάδες) και την Ιαπωνία (5 μονάδες, στις 78 μονάδες), ενώ ο δείκτης έμεινε σταθερός στη Γερμανία, στις 90 μονάδες.

Η εμπιστοσύνη μειώθηκε σε 14 από τις 29 ευρωπαϊκές αγορές, καθώς οι μειώσεις στους κρατικούς προϋπολογισμούς, οι αυξήσεις φόρων και η υψηλή ανεργία συνέχισαν να βαραίνουν τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά.