Συγκρίνοντας τις συνολικές πωλήσεις της εβδομάδας της Καθαράς Δευτέρας (02/03/20-08/03/20) με την αντίστοιχη περσινή (11/03/19-17/03/19), οι πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου αναπτύχθηκαν κατά +3,8%, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.

Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις σε σαπούνια, καθαριστικά μαντηλάκια και ελαστικά γάντια.

Συγκρίνοντας τις συνολικές πωλήσεις της εβδομάδας της Καθαράς Δευτέρας (02/03/20-08/03/20) με την αντίστοιχη περσινή (11/03/19-17/03/19), οι πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου αναπτύχθηκαν κατά +3,8%, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen. Εξετάζοντας πιο αναλυτικά τις μεγάλες κατηγορίες, αυτές που αφορούν στα τρόφιμα και συγκεκριμένα τα Φρέσκα και Επί Ζυγίω προϊόντα, καθώς και τα Τρόφιμα & Ποτά παρουσιάζουν πιο συγκρατημένη αυξητική τάση, κατά 1,0% και 1,1% αντίστοιχα.

Ωστόσο λόγω του κορωνοϊού αρκετές επιμέρους κατηγορίες, που συνδέονται με την τάση του «pantry stocking» παρουσιάζουν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, όπως το ρύζι (19,3%), το αλεύρι (19,2%), τα όσπρια (17,6%), αλλά και τα ζυμαρικά (16,2%). Επιπλέον, διψήφια θετική τάση παρουσιάζουν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +19,3% και 11,5% αντίστοιχα.

Μεταξύ των κατηγοριών που παρουσίασαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω εβδομάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή είναι τα σαπούνια για το πλύσιμο των χεριών (υγρά και μπάρες) στο 97,9%, τα καθαριστικά μαντηλάκια για το σπίτι στο 211,8%, τα ελαστικά γάντια στο 64,6%, καθώς και οι χλωρίνες στο 41,2%.