Having trouble viewing this email? See the online version

 
30/11/2022
Marketing Week

Gravity The Newtons: The Ellinikon | Ένα όραμα που γίνεται πραγματικότητα

Το 2014 ξεκίνησε η κοινή πορεία της LAMDA Development με την εταιρεία επικοινωνίας Gravity The Newtons σε θέματα στρατηγικής marketing και επικοινωνίας, και για όλη τη φάση της προετοιμασίας του έργου και μέχρι σήμερα, για να φτάσουμε στο σημερινό The Ellinikon.

UX | CX Awards 2022: Η εμπειρία πελάτη αναβαθμίζει το καινοτόμο επιχειρείν

Τις υψηλές διακρίσεις των πρώτων UX | CX Awards 2022, απέσπασαν οι ATCOM, Plushost, Eurobank, Nobacco και Optima Bank, αποδεικνύοντας ότι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο της εταιρικής στρατηγικής και η δημιουργία αξέχαστων ψηφιακών εμπειριών συνδέονται σε έναν «ενάρετο κύκλο», προωθώντας την καινοτομία στην επιχειρηματικότητα.

Έρευνα Forecomm_s: Προβληματισμένοι οι marketers για το μέλλον του κλάδου

Αρνητική τροχιά ακολουθούν οι εκτιμήσεις για τη βιομηχανία marketing και διαφήμισης από τα στελέχη διαφημιζόμενων και agencies, με τις δύο πλευρές να εστιάζουν το ενδιαφέρον σε online εργαλεία και πλατφόρμες.

Spreads: Φυσικότητα, καινοτομία και απόλαυση «εξ-απλώνουν» την ευεξία

Με αιχμή του δόρατος την υψηλή διατροφική αξία και όχημα λανσαρίσματα με λιγότερη ζάχαρη και πρόσθετα, η αγορά των spreads εξελίσσεται ποιοτικά επενδύοντας στη φυσικότητα και τη γεύση και διευρύνεται προϊοντικά με νέες επιλογές που απαντούν στις ανάγκες του σύγχρονου, wellness-oriented lifestyle.