Συχνά λέμε ότι το κόστος προσέλκυσης ενός νέου πελάτη είναι πέντε φορές υψηλότερο σε σχέση με το να διατηρήσεις κάποιον υπάρχοντα. Εντούτοις, εν μέσω της πανδημίας, η στροφή όλο και περισσότερων καταναλωτών στις online αγορές αλλάζει τα δεδομένα. Σύμφωνα με πρόσφατη πανευρωπαϊκή έρευνα της Eurostat για το 2020, το 72% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών έσπευσε να αγοράσει αγαθά ή υπηρεσίες online. Με άλλα λόγια, η αύξηση του πελατολογίου είναι μια ευχάριστη πραγματικότητα για τα e-shops.
Όπως αναφέρει η Chloe Thomas, Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και host του podcast «eCommerce Masterplan», «πρέπει άραγε τα e-shops να εστιάσουν στην προσέλκυση ακόμα περισσότερων νέων πελατών; Ή μήπως τελικά η μεγαλύτερη ευκαιρία βρίσκεται στην αύξηση των επαναλαμβανόμενων αγορών από πελάτες που έχουν ήδη προσελκύσει τους προηγούμενους 12 μήνες;».
Για να απαντήσει στο ερώτημα, η C. Thomas θα συμμετάσχει στο eCommerce Conference, το οποίο θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά από το Marketing Week στις 14 και 15 Απριλίου. Εκεί, θα συντονίσει το πάνελ με τίτλο «New Customer Acquisition vs Customer Retention: Which should be your number 1 focus to guarantee a great 2021?» με τη συμμετοχή τριών στελεχών από τη Μ. Βρετανία. Συνολικά, στο συνέδριο, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα των Ecommerce Europe και GRECA, θα συμμετάσχουν 14 εισηγητές.
Περισσότερα στο www.e-commerceconference.gr.