Ο όμιλος εταιρειών Κώστα Παπαέλληνα επέλεξε τους Advengers για την προβολή και την προώθηση της σειράς των παπουτσιών της Scholl στο digital περιβάλλον. Η έναρξη της συνεργασίας των δύο εταιρειών σηματοδοτείται από μία καμπάνια που κάνει «θόρυβο» και επικοινωνεί όλο το εύρος της σειράς.
Η digital καμπάνια ξεκινά με ένα hero video, το οποίο αναδεικνύει τα τσόκαρα και τα σαμπό της Scholl ως το Νο1 fashion statement του καλοκαιριού. Παρακινεί τους καταναλωτές να κάνουν θόρυβο με το στιλ τους και να εκφραστούν με αυτοπεποίθηση, ενώ ο ήχος από τα σαμπό τους αντηχεί σε όλη την πόλη.
Η καμπάνια θα δείξει τη δυναμική της συνολικά στα social media, εκπαιδεύοντας το κοινό σε εναλλακτικές στιλιστικές επιλογές οι οποίες ολοκληρώνονται πάντα με ένα ζευγάρι Scholl.