Η Koolmetrix ξεκινά τη συνεργασία της με το fashion e-shop Koolfly, ενισχύοντας το optimization σε ads investment σε όλα τα κανάλια και βελτιώνοντας το UX. Ταυτόχρονα, αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και τη δημιουργία custom reporting για ένα αναλυτικότερο visualization, βελτιώνοντας, μεταξύ άλλων, το επίπεδο των analytics.

Mε δεδομένη την εμπειρία και την καινοτομία της στο συγκεκριμένο πεδίο, η Koolmetrix προχωρά στη βελτίωση του CRO με στόχο τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του e-shop. Το Koolfly φιλοξενεί περισσότερα από 150 επώνυμα brands, καθώς και τα σημαντικότερα διεθνή fashion brands.

Έχει τη δυναμική, όπως επισημαίνει η ανακοίνωση, η οποία, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία της Koolmetrix, μπορεί να πολλαπλασιάσει εντυπωσιακά τις δυνατότητές του στην αγορά.

Η ανάπτυξη της νέας στρατηγικής από την Koolmetrix έχει ως προτεραιότητα την αύξηση των πωλήσεων του site τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, μέσα από καινοτόμες μεθόδους, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του Koolfly για περισσότερη κερδοφορία και ευρύτερη αναγνωρισιμότητα.