Ανέλαβε την 360o digital στρατηγική του brand WD40 της Vector Brands

Την Flip New Media εμπιστεύτηκε η Vector Brands, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο του DIY, για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση της 360ο digital στρατηγικής του brand WD40, ηγέτη στα αντισκωριακά σπρέι παγκοσμίως με περισσότερες από 2.000 χρήσεις.

Στόχος της νέας συνεργασίας είναι η ενδυνάμωση του online positioning και η ισχυροποίηση του Top of Mind Awareness & Brand Recall για το WD40 στην ελληνική αγορά, χρησιμοποιώντας ως βασικά εργαλεία στρατηγικής σύγχρονες πρακτικές Performance Marketing και SEO. Ο Νίκος Ασβεστάς, Managing Director της Flip New Media, δήλωσε σχετικά: «Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε την εταιρεία Vector Brands στους συνεργάτες μας. Ζητούμενό μας είναι να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά κάθε μία από τις πολύπλευρες χρήσεις της σειράς προϊόντων WD40 στο digital περιβάλλον, ενισχύοντας δυναμικά το Content Value για τους καταναλωτές».