Πρόκειται για διαδικτυακή πλατφόρμα e-commerce, μια μηχανή αναζήτησης που συνδυάζει τη μόδα με την τεχνολογία δημιουργώντας έναν εύχρηστο online κατάλογο αγορών. Το Glami δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία, ενώ σήμερα, λειτουργεί σε 13 διαφορετικές χώρες και προσφέρει τις υπηρεσίες του σε πάνω από 4.000 e-shops μόδας. Στην Ελλάδα, μετά την εξαγορά του Ntynomai.gr, το Glami συμπεριέλαβε σε σύντομο χρονικό διάστημα γνωστά fashion e-shops. Tο Glami εμπιστεύονται ήδη ελληνικά e-shops όπως τα Celestino.gr και MyShoe.gr.

«Στο ελληνικό ίντερνετ εντοπίζεται μία τεράστια, σχεδόν αχανής προσφορά ρούχων και υποδημάτων από εκατοντάδες e-shops καθιστώντας χρονοβόρο τη διαδικασία επιλογής. Στο Glami έχουμε πετύχει να συγκεντρώσουμε χιλιάδες μάρκες και προϊόντα ώστε με λίγα μόνο clicks να ανακαλύπτει κανείς αυτό που πραγματικά ψάχνει. Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε τον απόλυτο digital προορισμό για τη μόδα. Στόχος μας για το 2019 είναι οι πωλήσεις μέσω του www.Glami.gr να ξεπεράσουν τα 10 εκατ. ευρώ σε αξία», δηλώνει ο Χαρίδημος Σπινθάκης, Business Development Manager του Glami για την Ελλάδα.