H Communication Effect έχει αναλάβει την προώθηση της καμπάνιας στην Ελλάδα, που περιλαμβάνει media relations, press office, συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και social media. Η καμπάνια στοχεύει στο να αντικρούσει την παραπληροφόρηση, εξηγώντας τα ζητήματα που διακυβεύονται και το πόσο σημαντική είναι η ψήφος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, υπέρ της Οδηγίας Προστασίας Πνευματικών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις 12 Σεπτεμβρίου. Το Άρθρο 13 της οδηγίας θα ζητάει από τις πλατφόρμες του διαδικτύου να διαπραγματεύονται δίκαιες συμβάσεις αδειών με τους κατόχους των πνευματικών δικαιωμάτων.