Τη συνεργασία της με την εταιρεία ΙΝΠΑ, η οποία από το 1973 εκπροσωπεί πολυεθνικές φαρμακευτικές εταιρείες και εισάγει κατά αποκλειστικότητα μέχρι σήμερα τα προϊόντα Simulcium, Dermagor, Moduprost, Nasaleze, κ.ά. ξεκίνησε, σε επίπεδο digital marketing, η Vitamin Media.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το agency ανέλαβε την digital επικοινωνία της ανάπτυξης του δικτύου του νέου προϊόντος Jabushe, σε social media, online media και online φαρμακεία.

Σημειώνεται ότι η Jabushe είναι, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, μια από τις πλέον καθιερωμένες σουηδικές μάρκες στην αντιγηραντική περιποίηση του δέρματος. Το brand και η Vitamin Media έχουν σχεδιάσει μια ολοκληρωμένη digital στρατηγική, που έχει ήδη μπει σε εφαρμογή, υπογραμμίζει το agency.