Η Mindhaus ανέλαβε, με ένα απαιτητικό χρονοδιάγραμμα, το σύνθετο project που αφορά στο rebranding της ξενοδοχειακής μονάδας (έρευνα διεθνών τάσεων στο hotel branding, στρατηγική ταυτότητας, σχεδιασμός νέου ονόματος, λογοτύπου, εικαστικής ταυτότητας και επικοινωνιακών υλικών), καθώς και στον σχεδιασμό στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας για την τοποθέτησή του στην τουριστική αγορά.

Παράλληλα, η Mindhaus υλοποιεί πλάνο Media Relations με στόχο την ευρύτερη προβολή του The Landmark Nicosia στην Κύπρο. Το έργο αφορά στην επανατοποθέτηση του Hilton Cyprus ως The Landmark Nicosia, κατόπιν της εξαγοράς του από την Εθνική Πανγαία και την Invel Real Estate Partners.

Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: «Η συνεργασία με δύο από τους πιο ισχυρούς επενδυτές στο χώρο του real estate και της φιλοξενίας για ένα μείζονος σημασίας ακίνητο αποτελεί, για εμάς στη Mindhaus, απόδειξη εμπιστοσύνης για την εμπειρία και  την τεχνογνωσία που φέρουμε ως στρατηγικοί σύμβουλοι marketing στον τουριστικό κλάδο».