Αφιερωμένη στη σχέση εμπιστοσύνης της με τους καταναλωτές είναι η νέα ραδιοφωνική και digital campaign του Αγροτικού Συνεταιρισμού Βελβεντού «Δήμητρα», με την υπογραφή της Flip New Media. Η καμπάνια με τίτλο «Ζήτα το με το Όνομά του» εστιάζει στην διακριτή ονομασία του brand, δίνοντας ξεχωριστή έμφαση στο έργο των παραγωγών του. Στόχος της νέας συνεργασίας είναι η ισχυροποίηση τoυ Brand Engagement & Recall του εν λόγω ελληνικού συνεταιρισμού ροδάκινων, στο B2C κοινό.

Για τον λόγο αυτό, η ενέργεια αξιοποιεί συνδυαστικά τις δυνατότητες του ραδιοφώνου με αυτές του YouTube, των Google Ads και των Social Media, έτσι ώστε να φτάσει το μήνυμά της σε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επίπεδο YouTube χρησιμοποιείται δυναμικά το Video Ad Sequencing format. Παράλληλα με τη νέα καμπάνια, η Flip New Media λανσάρει και το νέο microsite του Συνεταιρισμού (www.velventosdimitra.gr).