Ανέλαβε τα PR της παγκόσμιας ταξιδιωτικής κοινότητας Selina
Την είσοδό της στην ελληνική αγορά σχεδιάζει η Selina, παγκόσμια ταξιδιωτική κοινότητα boutique προορισμών, με τη Weber Shandwick να έχει αναλάβει το πρόγραμμα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων.

Η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία στοχεύει σε πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα ψάχνει για «μοναδικές» τοποθεσίες στην ηπειρωτική Ελλάδα, την Κρήτη, τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και τα Ιόνια Νησιά. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει συζητήσεις με ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ακινήτων, στοχεύοντας σε 2.000 κρεβάτια μέχρι το τέλος του 2018 και 10.000 κρεβάτια σε όλη την Ελλάδα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Η Selina αναπτύσσει ένα παγκόσμιο οικοσύστημα για τους ταξιδιώτες που θέλουν να συνδυάσουν εργασία, ψυχαγωγία και χαλάρωση.

Συγκεκριμένα, προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση στην εμπειρία του ταξιδιού με καταλύματα εξαιρετικού design, εργασιακούς χώρους, προτάσεις ψυχαγωγίας και εμπειρίες βασισμένες στην κουλτούρα του κάθε τόπου. Η εταιρεία σήμερα λειτουργεί σε οκτώ χώρες στην Κεντρική και Νότια Αμερική, ακολουθώντας ένα σχέδιο επέκτασης που αφορά σε καταλύματα στην Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Πρόσφατα εξασφάλισε ακίνητα στην Πορτογαλία, την Ουγγαρία και την Πολωνία, στοχεύοντας να έχει παρουσία σε 40 χώρες στα επόμενα πέντε χρόνια.

Το μοντέλο λειτουργίας της έχει ως εξής: το πρώτο βήμα είναι ο εντοπισμός και η μακροχρόνια μίσθωση υφισταμένων ακινήτων. Το επόμενο βήμα είναι η ανακαίνιση των ακινήτων σε συνεργασία με εγχώριους καλλιτέχνες, σχεδιαστές και τεχνίτες. Ο Σταύρος Τόλιας, Country Manager της Selina για την Ελλάδα, δήλωσε: «Η Ελλάδα είναι από τις πρώτες χώρες που επέλεξε η Selina για την είσοδό της στην Ευρώπη. Είμαστε χαρούμενοι που συμβάλλουμε στην αυξανόμενη τουριστική αγορά με τη δημιουργία καταλυμάτων μοναδικής αισθητικής, αλλά ταυτόχρονα εμπνευσμένων από την τοπική κουλτούρα, τα οποία εμπλέκουν και υποστηρίζουν την τοπική κοινωνία».