Ανακοινώθηκε επίσημα στις 8 Δεκεμβρίου, μαζί με νέες συνεργασίες

Πρόκειται για την NestCom, αντικείμενο της οποίας είναι οι επικοινωνιακές ενέργειες και καμπάνιες που έχουν ως επίκεντρο το περιεχόμενο, είτε αυτές αφορούν Press Relations είτε κυρίως Content Marketing, τόσο στη μορφή του branded content, όσο και σε αυτή του native advertising.  Ήδη η NestCom έχει υλοποιήσει ενέργειες για τους πελάτες της EΨΑ και Pandora, ενώ τις επόμενες εβδομάδες θα βγουν «στον αέρα» καμπάνιες διαφημιζομένων από άλλους κλάδους.

Παράλληλα, η Ira Media ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τη Παγκρήτια Τράπεζα, τα κλιματιστικά Gree και την εταιρεία διανομής ταινιών Audiovisual, λογαριασμούς που ανέλαβε μέσω διαδικασιών spec και απευθείας ανάθεσης. «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που, παρά τις δύσκολες συνθήκες στην αγορά, η αναπτυξιακή δυναμική της Ira Media επιταχύνεται, αλλά και αντικατοπτρίζεται τόσο σε νέες συνεργασίες όσο και σε νέες υπηρεσίες, όπως αυτές της NestCom, που έρχονται να προσφέρουν ευρύτερες δυνατότητες και ευκαιρίες στα brands», δήλωσε ο Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ira Media.