Η τάση σήμερα για υγιεινή διατροφή είναι ανοδική και αποτελεί μέρος του αυξανόμενου ενδιαφέροντος του κοινού για υγεία και ευεξία. Τα brands καφέ της Nestle, Nescafe και ελληνικός Λουμίδης Παπαγάλος, ενημερώνουν τον καταναλωτή για τη διατροφική αξία των προϊόντων επενδύοντας σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας.

Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί και στην ενημέρωση του καταναλωτή μέσω της διατροφικής ετικέτας του προϊόντος (διατροφικός οδηγός της Nestle) πάνω στις συσκευασίες, μέσω below-the-line ενεργειών στα σημεία πώλησης, αλλά και στοχευμένες ενημερώσεις προς την επιστημονική κοινότητα.

Τα ευεργετικά οφέλη του καφέ
Ο καφές αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια ιδανική συντροφιά κάθε στιγμή της ημέρας. Η απολαυστική γεύση και το πλούσιο άρωμά του, τον καθιστούν μία από τις διαχρονικότερες αξίες που συντροφεύουν γενιές και γενιές Ελλήνων.

Η σημαντική περιεκτικότητα του καφέ σε καφεΐνη προσφέρει την εγρήγορση και την πνευματική διαύγεια που χρειάζεται ο σύγχρονος άνθρωπος για να ξεκινήσει δυναμικά τη μέρα του, καθώς η διεγερτική επίδραση της καφεΐνης στο νευρικό σύστημα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της πνευματικής απόδοσης και την ενίσχυση της σκέψης και της μνήμης.

Επιπλέον, δεν είναι τυχαίο ότι ο καφές αποτελεί μία από τις κυριότερες πηγές αντιοξειδωτικών στη διατροφή, γεγονός που οφείλεται τόσο στην υψηλή περιεκτικότητά του σε αντιοξειδωτικά, μεγαλύτερη μάλιστα και από άλλα ροφήματα, όσο και στην τακτική κατανάλωσή του. Η διατροφή του σύγχρονου Έλληνα, που τα τελευταία χρόνια «πλήττεται» ιδιαίτερα από επιβαρυντικούς παράγοντες όπως το στρες, η περιβαλλοντική μόλυνση και η υπεριώδης ακτινοβολία, πρέπει να είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, καθώς αυτά βοηθούν να καταπολεμήσουμε το λεγόμενο οξειδωτικό στρες, μία κατάσταση που οδηγεί στην καταστροφή των κυττάρων και την πρόωρη γήρανση του οργανισμού.

Αυτά είναι τα ευεργετικά οφέλη που προσφέρει ο καφές, ένα 100% φυσικό προϊόν, και προκύπτουν από πληθώρα επιστημονικών ευρημάτων, που τεκμηριώνονται από τη διεθνή επιστημονική κοινότητα.

Συνεργασία με τη Weber Shandwick
Για την ενίσχυση της wellness καμπάνιας, τα δύο πιο δημοφιλή ροφήματα στην Ελλάδα, Nescafe και Λουμίδης Παπαγάλος επέλεξαν τον περασμένο Ιούλιο την εταιρεία Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Weber Shandwick.

Η Τζίνα Ρουμπάκου, επικεφαλής του τμήματος Nutrition, Health & Wellness της Weber Shandwick δήλωσε: «Τα δύο brands παρέχουν απολαυστικές προτάσεις ροφήματος, σπουδαίας διατροφικής αξίας για τον οργανισμό και δικός μας στόχος είναι να το επικοινωνήσουμε προσφέροντας μετρήσιμα αποτελέσματα».