Από τη στιγμή που σε ένα καλοκαίρι όπως το φετινό, που όλοι περιμένουν να βγουν εκεί έξω και να το ζήσουν, το μέτρημα σε μπάνια και παγωτά μοιάζει ξεπερασμένο υποστηρίζει η νέα καμπάνια του Nescafé Frappé που δημιούργησε η Ogilvy, και προτείνει έναν διαφορετικό τρόπο μετρήματος του καλοκαιριού.

Η ταινία, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Γιώργος Λιανός, είναι μια ωδή στις ευκαιρίες του ελληνικού καλοκαιριού για στιγμές ξενοιασιάς, τρέλας, αυθορμητισμού και απόλαυσης και μια προτροπή για ένα καλοκαίρι γεμάτο συγκινήσεις και εμπειρίες. H παραγωγή του σποτ πραγματοποιήθηκε από τη Stefi & Lynx Productions και τον σκηνοθέτη Μανώλη Μαυρή.