Σε τρεις νέες προσθήκες στα υψηλά της κλιμάκια προχωρά η CTV πλατφόρμα διαφήμισης και data της LG Electronics, LG Ads Solutions: τοποθετεί τον Tony Marlow στη θέση του Global CMO, ενώ αναθέτει στην Barbie Brewer καθήκοντα Global Head of Human Resources και στον Edward Wale χρέη VP, Ευρώπης. Ως CMO, ο Marlow θα ηγείται όλων των πτυχών σε marketing, product marketing και communications παγκοσμίως.
Η εταιρεία δήλωσε ότι προέβη στις συγκεκριμένες αναθέσεις προκειμένου να ενισχύσει το επιχειρηματικό momentum στο ανερχόμενο πεδίο της CTV. Η LG Ads φτάνει αυτήν τη στιγμή σε 30 εκατ. τηλεοράσεις στις ΗΠΑ.
«Από τη στιγμή του λανσαρίσματος της LG Ads Solutions πέρυσι, η ομάδα μας έχει διπλασιαστεί σε μέγεθος, κάτι που αντανακλά την ταχεία ανάπτυξη της διαφήμισης στη CTV διεθνώς. Το scaling των υπηρεσιών, των συνεργασιών και των ομάδων μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα», σχολίασε ο CEO Raghu Kodige. Σύμφωνα με τον IAB, η δαπάνη στη CTV αυξήθηκε στα 15,2 δισ. δολάρια το 2021, με το ποσό να υπολογίζεται στα 21,2 δισ. το 2022 και την ανοδική τροχιά να τροφοδοτεί την καινοτομία.
(Πηγή: AdWeek)