Τον Dimitri Maex επέλεξε η Reprise, το performance marketing agency της IPG Mediabrands, για τη θέση του παγκόσμιου CEO.
Ο Maex εκτελούσε χρέη Global Chief Operating Officer στο agency και αντικαθιστά τον Tim Ringel, ο οποίος βρέθηκε στο τιμόνι της Reprise από το 2016 μέχρι την αποχώρησή του νωρίτερα μέσα στον μήνα, για να αναλάβει τον ρόλο του παγκόσμιου CEO του creative agency Spring Studios. Ο Maex θα αναφέρεται στον παγκόσμιο CEO της IPG Mediabrands, Daryl Lee και αναλαμβάνει τα ηνία του agency που παρέχει υπηρεσίες digital, search, social, mobile και e-commerce στα αδερφά agencies UM και Initiative.
Το στέλεχος θα αναλάβει την περαιτέρω ενσωμάτωση του social media marketing shop Society και του mobile marketing agency Ansible στη Reprise, ενώ εντοπίζει ως περιοχές ανάπτυξης το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα κομμάτια data, analytics και SEO. Ο Maex εντάχθηκε στην ομάδα της Reprise τον Ιούνιο, ως Global Chief Operating Officer, προερχόμενος από τη βρετανική mobile startup Sentiance, όπου υπηρετούσε ως Πρόεδρος και Chief Revenue Officer. Μέχρι τότε, για το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του εργάστηκε στην OgilvyOne, όπου ήταν επικεφαλής των τμημάτων consulting και analytics και συνεργάστηκε με πελάτες όπως οι IBM, American Express και Unilever.
(Πηγή: AdAge)