O Jarrod Martin είναι ο νέος επικεφαλής του performance agency Reprise Digital, ως Global CEO, στον απόηχο μιας σειράς ανακατατάξεων στο εσωτερικό του δικτύου της IPG Mediabrands. H πρώην global CEO της Initiative, Amy Armstrong, μετακινήθηκε στην Amazon Ads, με τον τίτλο της να περιέρχεται στον πρώην CEO της Reprise Digital, Dimitri Maex.

Ο Martin, ο οποίος μέχρι πρότινος κατείχε τον ρόλο του Chief Operating Officer στην Initiative, τοποθετείται στη θέση που ο Maex διατηρούσε από το 2019. «Εντάσσομαι σε ένα agency που τα πηγαίνει εξαιρετικά», σχολίασε ο Martin. «Πρόκειται για μια πρόταση που έχει απήχηση στους πελάτες. Επομένως, αρχικά πρέπει να προστατεύσουμε τη μαγεία που διαθέτουμε -το προϊόν, τους ανθρώπους, την οπτική για τον κόσμο και την ξεχωριστή κουλτούρα».

Σύμφωνα με τον ίδιο ωστόσο, υπάρχουν ευκαιρίες διεύρυνσης των δυνατοτήτων performance marketing, με τη στροφή στο ΑΙ και τους αυτοματισμούς για την απελευθέρωση των εργαζομένων ώστε να μπορούν να εστιάζουν στη στρατηγική. Από την πλευρά του, ο Maex στην Initiative θα συνεχίσει τη στενή συνεργασία με τον Martin και τη Reprise, καθώς κατά το 90%, η δουλειά της τελευταίας στηρίζει τις UM και Initiative.

(Πηγή: Campaign)