Ο Luis Miguel Messianu ορίστηκε ως ο νέος Global Chief Creative Officer της DDB για το brand των McDonald’s. Πρόκειται για τον Ιδρυτή, Creative Chairman και CEO της Alma. Από τη νέα του θέση, θα έχει την εποπτεία του δικτύου της DDB που εκτείνεται σε 46 αγορές και θα «εμπνεύσει και θα καλλιεργήσει ιδέες που χτίζουν το brand και το business των McDonald’s, οδηγώντας διεθνείς δημιουργικές πρωτοβουλίες».

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της DDB, ο Luis Miguel είναι ένας έμπειρος δημιουργικός και έγκριτος thought leader του industry, με ισχυρούς δεσμούς με την αλυσίδα ταχείας εστίασης. Ήταν Creative Director στο agency που εισήγαγε το brand στο Μεξικό, ενώ η Alma DDB αποτελεί το ισπανόφωνο agency of record της εταιρείας από το 1994, λίγο μετά την ίδρυσή της από τον Messianu. Μάλιστα, πρόσφατα η Alma DDB τιμήθηκε στα A List Awards του Advertising Age, χάρη και στη δουλειά της για τα McDonald’s. Ο Global CEO της DDB Marty O’Halloran δήλωσε:

«Ο Luis Miguel αναλαμβάνει να ηγηθεί του δημιουργικού μας έργου και να το βελτιώσει ενεργά. Είμαι σίγουρος ότι θα ισχυροποιήσει τη δημιουργική φήμη της DDB ως συνεργάτης των McDonald’s σε 46 αγορές».