Το Milko συνεχίζει τη δυναμική επικοινωνία με το νεανικό κοινό, μέσα από τον νέο διαγωνισμό Game-Up.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, το Milko καλεί τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τον τυχερό κωδικό στη συσκευασία, κάτω από την ετικέτα του μπουκαλιού 500ml και να τον καταχωρήσουν στο milko.gr, για να μάθουν άμεσα αν είναι από τους gamers που κερδίζουν καθημερινά δώρα τεχνολογίας. Οι τυχεροί θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν Κονσόλες PS4, VR Headsets, Video Games και άλλα δώρα. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε την τελευταία εβδομάδα του Μάρτη και θα διαρκέσει  περίπου 2 μήνες. Η νέα καμπάνια του Milko της Δέλτα θα υποστηριχθεί δυναμικά με πλάνο σε TV και Digital media.