Πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα με το «Delayed Gratification»

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Θα επικεντρώνεται σε ειδήσεις των τελευταίων τριών μηνών καθώς και σε παλαιότερες αξιοσημείωτες ιστορίες και υπόσχεται ότι θα είναι ένα έντυπο που δεν θα πετιέται εύκολα στον κάδο των σκουπιδιών. Παρουσιάζεται δε ως το περιοδικό που «μετράει τα νέα σε μήνες και όχι σε λεπτά» και που «ασχολείται με θέματα αφού πρώτα καταλαγιάσει η σκόνη».

Το πρώτο τεύχος θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο, θα κοστίζει 12 λίρες και θα πωλείται όχι σε περίπτερα αλλά σε πολυτελή ξενοδοχεία και αεροπλάνα. Δεν θα περιέχει δε καταχωρίσεις, ωστόσο, όπως διευκρίνισε ο εκδότης, στόχος είναι από το επόμενο τεύχος η αναλογία μεταξύ ύλης και διαφήμισης να κυμαίνεται στο 90-10%.