Με μια αναδρομή στην Ελλάδα των περασμένων δεκαετιών και στη σχέση των Ελλήνων με μια σοκολάτα που δεν έχει αλλάξει τίποτα στη συνταγή και τη συσκευασία της τα τελευταία 160 χρόνια, η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη γιορτάζει τα γενέθλιά της, στο νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η Ogilvy. Σύμφωνα με το concept, πρόκειται για ένα τηλεοπτικό που δεν έχει τίποτα καινούργιο να πει για ένα προϊόν που παραμένει ίδιο από το 1861, φιλοδοξώντας έτσι να τονίσει την παρουσία και τον αναλλοίωτο χαρακτήρα του ανά τα χρόνια. Η σκηνοθεσία έγινε από τον Ευθύμη Kosemund Σανίδη, η μουσική επένδυση είναι του Βαγγέλη Τούντα και η παραγωγή της Foss Productions.