Διαφορετική προσέγγιση των χρηστών και παροχή εξατομικευμένων προτάσεων

Τα πρώτα της βήματα εξωστρέφειας κάνει η Zonepage, όπως επισημαίνει το ίδιο το digital agency με σχεδόν δεκαετή πορεία στον χώρο του digital marketing και του web development, ξεκινώντας με την παρουσίαση του νέου της προϊόντος, του «Smart e-Shop». Η ομάδα του agency σχεδίασε αλγορίθμους και αξιοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και το machine learning για να δημιουργήσει «έξυπνα» e-shops. Στόχος τους είναι να προσεγγίζουν διαφορετικά τον κάθε χρήστη, να αναγνωρίζουν τις συνήθειες του και να παρέχουν εξατομικευμένες προτάσεις με βάση τις προτιμήσεις του. «Το “Smart e-Shop” της Zonepage προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε “επισκέπτη”, βρίσκει αυτό που τον ενδιαφέρει και επιτυγχάνει μία εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.