Αξιοποιήθηκε σε πρόσφατη καμπάνια της BGM/OMD για τις φρυγανιές Elite.
Η BGM/OMD και η Fast River δημιούργησαν για τις νέες φρυγανιές Elite με κριθάρι, προζύμι και χαρούπι, μία πρωτότυπη Rich Media καμπάνια που προβλήθηκε πρόσφατα σε online Μέσα. Η ενέργεια ήθελε τον χρήστη να καλείται να σύρει με το mouse σε desktop ή με το δάχτυλο σε smartphone, διάφορα υλικά για να φτιάξει σε πραγματικό χρόνο ένα τελειωμένο σνακ σε πιάτο, με βάση τις νέες φρυγανιές Elite. Πρόκειται για την πρώτη συνεργασία στην Ελλάδα με την τεχνολογία Rich media που φέρνει η Fast River, μέσω της νέας συνεργασίας της με την Eskimi.
Ο Digital Director της BGM/OMD, Πέτρος Λυτρίβης, δήλωσε: «Μέσα στο clutter του display, η λύση Rich Media της Fast River/Eskimi, αποτελεί πραγματικό εργαλείο για καμπάνιες που ζητούν κάτι παραπάνω από τα γνωστά, όχι μόνο λόγω της δημιουργικότητας και της τεχνολογίας που φέρνει, αλλά κυρίως λόγω της αποτελεσματικότητας, όπως αποδεικνύεται από τις πρώτες μετρήσεις». H Fast River και η Eskimi προχώρησαν πρόσφατα σε στρατηγική συνεργασία για την εκπροσώπηση και συνεκμετάλλευση των Rich Media format στην ελληνική αγορά.