Tο νέο Report «Social-First Brand Building: Key Shifts for 2025» παρουσιάζει η Ogilvy, το οποίο εξερευνά τις κρίσιμες αλλαγές που θα πρέπει να πραγματοποιήσουν οι μάρκες προκειμένου να επιτύχουν στο νέο, social-first περιβάλλον. Στόχος είναι να εξοπλίσει τους διαφημιστές και τις brand ομάδες με υλοποιήσιμες στρατηγικές που θα ξεκλειδώσουν την ανάπτυξη σε μια εποχή που η προσέλκυση και διατήρηση της προσοχής του κοινού είναι πιο δύσκολη από ποτέ.

Οι αλλαγές αυτές είναι οι παρακάτω:
1) To social-first brand building ως το νέο μοντέλο marketing. Οι μάρκες σήμερα καλούνται να αναπτύξουν προϊόντα, να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να διαμορφώσουν επικοινωνίες με βάση τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του κοινού, όπως αυτές εκφράζονται εντός των online κοινοτήτων.
2) Τo social intelligence ως οδηγός επιχειρηματικών αποφάσεων. Ξεφεύγοντας από τα όρια του παραδοσιακού reporting και του στοιχειώδους social listening, ο συνδυασμός δεδομένων από διαφορετικές πηγές παρέχει στους marketers μια πλήρη εικόνα των τάσεων και των ευκαιριών σε πραγματικό χρόνο, επηρεάζοντας αποφάσεις που εκτείνονται από την επιλογή creators μέχρι τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών και το συνολικό brand positioning.
3) Ο επαναπροσδιορισμός του branding σε έναν social-first κόσμο. Τα παραδοσιακά αυστηρά brand guidelines θα πρέπει να μετεξελιχθούν ώστε να επιτρέψουν στις μάρκες να ξεχωρίσουν σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχούν τα memes, τα trends, το UGC και το περιεχόμενο από creators.
4) Η ευελιξία ως αναγκαίο στοιχείο του προγραμματισμού των brands. Τα τυποποιημένα marketing calendars που προβλέπουν με ακρίβεια τις δραστηριότητες των brands για τους επόμενους 12-24 μήνες δεν είναι αρκετά για την επιτυχία.
5) Η omni-channel επίδραση του social-first μετασχηματισμού. Το social-first marketing δεν αφορά μόνο τις SoMe πλατφόρμες, αλλά εφαρμόζεται σε κάθε touchpoint, καταργώντας τα όρια μεταξύ online και offline για τη δημιουργία μίας συνεκτικής εμπειρίας.