Τα παρακολούθησαν 12,4 εκατ. τηλεθεατές στις Η.Π.Α.

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  τα παρακολούθησαν 12,4 εκατ. τηλεθεατές, εκ των οποίων τα 8,5 εκατ. ήταν ηλικίας 12-34 ετών. Εντυπωσιακή ήταν, ωστόσο, η επίδοση της εκδήλωσης και στο Διαδίκτυο.

Όπως ανέφερε εκπρόσωπος του Twitter, κατά την ολοκλήρωση της εμφάνισης της Beyonce, στις 10:35 το βράδυ, «ανέβαιναν» 8.868 tweets το δευτερόλεπτο με θέμα το #VMA. Αξιοσημείωτη ήταν και η ανταπόκριση των διαφημιζόμενων, μιας και επέλεξαν να προβληθούν brands όπως τα Verizon, Kia, Lionsgate, Procter & Gamble, Unilever, Wrigley και Taco Bell.