Συνεχίζει την ανοδική της πορεία η παγκόσμια καταναλωτική δαπάνη στις εφαρμογές, με τα 100 κορυφαία συνδρομητικά apps, εκτός gaming, να καταγράφουν νέο ρεκόρ, με 13 δισ. δολάρια το 2020 και αύξηση 34% ΥοΥ από τα 9,7 δισ. του 2019. Το ποσό αυτό αντιπροσωπεύει περίπου το 11,7% της δαπάνης των καταναλωτών σε in-app αγορές την περσινή χρονιά, σύμφωνα με νέα έρευνα της Sensor Tower. To τέταρτο τρίμηνο του 2020, 86 από τα 100 πιο κερδοφόρα non-game apps διεθνώς προσέφεραν συνδρομές, κατά τι λιγότερα από τα 89 το 2019.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι αμερικανοί καταναλωτές δαπάνησαν περίπου 5,9 δισ. δολάρια στο top 100 συνδρομητικών non-game mobile apps μέσα στο προηγούμενο έτος, ποσό αυξημένο κατά 26% ΥοΥ από τα 4,6 δισ. ένα έτος νωρίτερα. Παράλληλα, σε διεθνές επίπεδο, οι κορυφαίες 100 συνδρομητικές εφαρμογές στο App Store απέφεραν 10,3 δισ. δολάρια το 2020, ενισχυμένες κατά 32% από τα 7,8 δισ. το 2019, ενώ στο Google Play οι πιο κερδοφόρες έφτασαν τα 2,7 δισ., 42% πάνω από τα 1,9 δισ. δολάρια το 2019. Το YouTube αναδείχθηκε το κορυφαίο συνδρομητικό app, τόσο στο Google Play, όσο και στο App Store.

(Πηγή: Warc)