Τον μήνα Ιούνιο Το Ladylike.gr, το γυναικείο brand της 24Media, σημείωσε νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας τον πρώτο μήνα της καλοκαιρινής του καμπάνιας με 1.700.493 μοναδικούς χρήστες και αύξηση 9,6% από τον περασμένο μήνα.
Το Ladylike.gr συνεχίζει την άνοδο με αύξηση 53% σε μοναδικούς χρήστες και 33% σε pageviews, συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2016. Η Δήμητρα Τσιγγενέ, Editor in Chief του Ladylike, δήλωσε: «Προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε το περιεχόμενό μας και χαιρόμαστε για τη θετική ανταπόκριση. Η άνοδος αυτή είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς, που δίνει προτεραιότητα στην αγάπη για το καλό και ποιοτικό περιεχόμενο.Το slogan της καλοκαιρινής καμπάνιας “καλοκαίρι παρέα με το Ladylike”, επιβεβαιώνει την εντατική δουλειά της δημοσιογραφικής μας ομάδας».