Ανέλαβε τον επανασχεδιασμό σειράς εντύπων

Η Food For Thought, στo πλαίσιo της πολύχρονης συνεργασίας της με την εταιρεία Αγγελάκης, ανέλαβε τον επανασχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης σειράς εντύπων που απευθύνονται σε εταιρικούς πελάτες στο λιανεμπόριο, χονδρεμπόριο (B2B), αλλά και σε τελικούς καταναλωτές (B2C). Εμπνευσμένοι από το νέο λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα, στην οποία τονίζονται έντονα τα χρώματα που χρησιμοποίησε ο εικαστικός Αλέκος Φασιανός, δημιουργήθηκαν έντυπα, με στόχο την παρουσίαση και προβολή των σύγχρονων μεθόδων παραγωγής, των βιώσιμων πρακτικών εκτροφής των πουλερικών, της μοναδικότητας των προϊόντων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Αγγελάκης.