Τα Lay’s, με μερίδιο 75,9% στην αγορά των potato chips σύμφωνα με την IRI, αφιέρωσαν 2 χρόνια για το design της σακούλας τους, προκειμένου να καταλήξουν σε αυτό που θα ανταποκρινόταν στις ανάγκες της ευρείας γκάμας γεύσεων και τις απαιτήσεις του ετερόκλητου κοινού τους. Το brand ακολούθησε μια πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανανέωση των συσκευασιών του: αντί να χρησιμοποιήσει παραδοσιακά δημογραφικά στοχεύοντας π.χ. τους millennial άντρες, δημιούργησε ένα tribe, στην προκειμένη περίπτωση εκείνους που αποφασίζουν για την αγορά φαγητού με βάση τη γεύση, και διοργάνωσε «shop-alongs» προκειμένου να καταγράψει το πώς επιλέγουν προϊόντα.

Στη συνέχεια ανέπτυξε μια σειρά prototypes τα οποία τέσταρε, επιστρέφοντας μετά στο εργαστήριο για βελτιώσεις. «Αν δοκιμάζεις κάτι, δεν χρειάζεται να είναι τέλειο», σχολίασε ο Richard Bates, VP of Global Brand Design και προσέθεσε: «Το τεστάρεις με έναν καταναλωτή. Μαθαίνεις από αυτό. Επιστρέφεις και επαναλαμβάνεις. Και το κάνεις αυτό όσες φορές είναι απαραίτητο».
(Πηγή: AdWeek)