Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας λανσάρει νέο microsite, με στόχο την ενημέρωση και την υποστήριξή των καταναλωτών, στο πλαίσιο των νέων δεδομένων που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά ενέργειας.

Στο νέο microsite, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους σχετικά με το κόστος της ενέργειας και την ενεργειακή κρίση που βρίσκεται σε εξέλιξη και να βρουν συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας από τους πλέον ειδικούς. Επιπλέον, το κοινό μπορεί να ενημερωθεί για τις παροχές της εταιρείας, τους τρόπους πληρωμής, τα προγράμματα επιβράβευσης αλλά και τους τρόπους υποστήριξης του καταναλωτή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και του MyAccount και του myFysikoAerioApp.

«Στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Ιδιαίτερα τώρα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον ενεργειακό κλάδο, στόχος μας είναι να τους ενημερώσουμε με υπευθυνότητα και αξιοπιστία», δήλωσε ο Chief Marketing Officer και Customer Experience Director της εταιρείας, Πάνος Αλεξόπουλος.