Αφορμή η ανάληψη του λογαριασμού της P&G

Όπως είναι γνωστό, στους κόλπους του Omnicom Media Group -το οποίο κέρδισε πρόσφατα τον κολοσσιαίο λογαριασμό των media της P&G- εντάσσονται τα δίκτυα OMD και PHD. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η κίνηση του Omnicom να δημιουργήσει 3ο δίκτυο σχετίζεται με τα πρόσφατα νέα για την πρόθεση της P&G να μετακινήσει εκεί και τον λογαριασμό της για τη Β. Αμερική –με την Carat να παραμένει στο roster-, όπως επίσης και με το γεγονός των conflicts που μπορεί να δημιουργήσει η ανάληψη του λογαριασμού της P&G. Ένα τρίτο δίκτυο media μπορεί να απαντήσει στα παραπάνω ζητήματα, ενώ επίσης δίνει τη δυνατότητα διεκδίκησης νέων συνεργασιών σε κατηγορίες όπου ο Όμιλος με τα υφιστάμενά δίκτυά του, έχει ήδη πελάτες. Το δίκτυο PHD εξυπηρετεί επί του παρόντος τη Unilever και την SC Johnson, ενώ στο roster πελατών της OMD συμπεριλαμβάνονται brands και εταιρείες όπως Clorox και Henkel.

(Πηγή: AdAge).