Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος παρουσιάζει το νέο του λογότυπο, το οποίο αποτυπώνει την ταυτότητα του Συνδέσμου όπως αυτή έχει διαμορφωθεί σήμερα και εκφράζει το όραμα και τις δράσεις για πιο υπεύθυνη, συμπεριληπτική, αποτελεσματική επικοινωνία και βιώσιμες πρακτικές. Η βασική ιδέα στην οποία στηρίχθηκε η δημιουργική ομάδα της We Design, η οποία σχεδίασε το λογότυπο, είναι η λέξη σύνδεσμος. Όλα ξεκινούν από τον κύκλο, το σχήμα που συμβολίζει την ολότητα ενός οργανισμού και την ψηφιακή απόδοση μιας εικόνας.

Χρησιμοποιήθηκε η οικεία γραφή της σύνδεσης των κύκλων για την απεικόνιση της επικοινωνίας, της ενότητας, του συνδέσμου των εταιρειών και των marketers. Το τελικό σχήμα είναι το ακρώνυμο ΣΔΕ, σε μπλε χρώμα, ένα αποδομημένο και ανοιχτό σχήμα που συμβολίζει την εξωστρέφεια, τον δυναμισμό, την προσβασιμότητα και τη συνεχή εξέλιξη του Συνδέσμου στην ψηφιακή εποχή. «O ΣΔΕ είναι σήμερα πιο δυναμικός και ανοιχτός από ποτέ.

Στη διάρκεια της μακροχρόνιας οικονομικής και κοινωνικής ύφεσης, σταθήκαμε απέναντι στις δυσκολίες δυναμικά, χωρίς να τις παραγνωρίζουμε, χωρίς να αγνοούμε τον άμεσο αντίκτυπό τους τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στην κοινωνία. Παράλληλα όμως, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με την ίδια βαρύτητα με τις μακροπρόθεσμες ανάγκες των brands, διευρύνοντας σημαντικά τη δική μας agenda και φέρνοντας το μέλλον της επικοινωνίας στην agenda των Ελλήνων marketers», δήλωσε ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος του ΣΔΕ.