Το λανσάρισμα ενός in-house agency που ετοιμάζει εδώ και ένα χρόνο ανακοίνωσε η Anheuser-Busch InBev για την αμερικανική αγορά.
Με την επωνυμία Draftline, το agency αναπτύχθηκε από τον περασμένο Μάιο, εξελισσόμενο από ένα digital και social agency που δούλευε μόνο για το Michelob Ultra, σε συνεργάτη και των 42 brands της AB InBev στις ΗΠΑ, προσφέροντας ευρεία γκάμα υπηρεσιών, όπως τηλεοπτική παραγωγή, packaging, out-of-home, radio, email marketing, data collection και programmatic media buying.
Σε συνεργασία με εξωτερικά agencies για μεγάλα brands όπως τα Bud Light και Budweiser, χειρίζεται το συνολικό κομμάτι σε media και δημιουργικό για νέες μάρκες όπως η Patagonia. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί μία ακόμη «νίκη» του in-housing, με τα agencies να νιώθουν πλέον ξεκάθαρα την απειλή και το πρόσφατο παράδειγμα της Pepsi, να αποτελεί έναν μόνο κρίκο στη μακρά πλέον αλυσίδα της «εσωστρέφειας» των brands.
Σύμφωνα, ωστόσο, με τον Marcel Marcondes, US Chief Marketing Officer της AB InBev, με την απόφαση να απορροφήσει εσωτερικά μεγαλύτερο μέρος του δημιουργικού και του programmatic στην αγορά των ΗΠΑ, η ζυθοποιία επιδιώκει να ελευθερώσει χρόνο και πόρους για τα agencies, ώστε να κάνουν περισσότερα για τα brands με τα οποία συνεχίζουν να συνεργάζονται. «Δεν το κάνουμε για να δημιουργήσουμε ανταγωνισμό, αλλά για να κάνουμε περισσότερα», είπε χαρακτηριστικά.
(Πηγή: AdAge)