Συνδυάζει εξειδικευμένα στελέχη της Sudler με στελέχη της VMLY&R

To WPP ιδρύει ένα νέο global health care agency, το οποίο θα προσφέρει τις υπηρεσίες του σε φαρμακευτικές εταιρείες που παράγουν εξειδικευμένα συνταγογραφούμενα φάρμακα, συνδυάζοντας το expertise στελεχών της Sudler και της VMLY&R. Του νέου agency, το οποίο φέρει το όνομα VMLY&Rx, ηγείται η Claire Gillis, International CΕΟ της WPP Health Practice.

Η VMLY&Rx θα συνεργάζεται με high-value φαρμακευτικές εκτός ΗΠΑ και θα αντικαταστήσει το brand Sudler, το οποίο θα καταργηθεί σε διεθνές επίπεδο. Το νέο agency τίθεται άμεσα σε λειτουργία, προσφέροντας μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών, όπως strategic branding και commercialization.

«Προσφέρουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες, που συνδέουν την εμπειρία μας στο Rx (σ.σ.: όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα specialist prescription φάρμακα) με την τεχνολογική και δημιουργική δυναμική της VMLY&R σε διεθνές επίπεδο», δήλωσε η Claire Gillis. Ο Jon Cook, Global CEO της VMLY&R, πρόσθεσε: «Η ικανότητά μας να παράγουμε καινοτόμες brand εμπειρίες, σε συνδυασμό με την εμπειρία της Sudler και της WPP Health Practice, θα δημιουργήσουν μία διεθνή ομάδα με εξειδικευμένες ικανότητες που θα ανθίσει στη νέα εποχή του healthcare».
(Πηγή: The Drum)