Για τη συλλογή της συγκατάθεσης των χρηστών
Ενόψει της επικείμενης εφαρμογής του GDPR, η M-STAT ανέπτυξε ένα νέο εργαλείο για τη συλλογή της συγκατάθεσης των χρηστών, σχετικά με τη λήψη SMS και Viber μηνυμάτων.

Συγκεκριμένα, μέσα από τις πλατφόρμες της M-STAT, οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μία ειδικά διαμορφωμένη landing page, ζητώντας τη ρητή συγκατάθεση των χρηστών (opt-in) για τη λήψη μηνυμάτων. Αρχικά, οι χρήστες θα λάβουν ένα SMS ή Viber μήνυμα, που θα περιλαμβάνει ένα προσωποποιημένο link και θα οδηγεί τον χρήστη στη landing page.

Η landing page θα περιέχει το logo της εταιρείας, ένα κείμενο με την απαραίτητη ενημέρωση και τέλος, το checkbox «Συμφωνώ» για τη συγκατάθεση του παραλήπτη, το οποίο θα είναι στην αποκλειστική του διάθεση να το επιλέξει ή όχι. Οι πλατφόρμες της M-STAT θα καταγράφουν τις επιλογές των χρηστών και όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία, όπως την ώρα και την ημερομηνία που ο χρήστης έδωσε τη συγκατάθεσή του.