Καλούν τους καταναλωτές να γίνουν «κράκερ» της γεύσης

Η BBDO υπογράφει το νέο digital activation της Elite στο Facebook, το οποίο κληρώνει μια 3μερη απόδραση με ιστιοπλοϊκό για μια ολόκληρη παρέα. Σε συνέχεια της τηλεοπτικής επικοινωνίας της, ένα ταξίδι γεύσης, ποικιλίας και ποιότητας με slogan «Κρακ και γεύση στην κάθε στιγμή», με μια κάρτα στο τηλεοπτικό της και ένα call2action, η Elite οδηγεί τους καταναλωτές στον διαγωνισμό.

Ένα activation με έπαθλο «μια ανεκτίμητη εμπειρία ασφαλών διακοπών σε μια περίοδο δύσκολη και γεμάτη περιορισμούς». Η ιδέα βασίζεται στο «λογοπαίγνιο», ανάμεσα στα cracker και τον κράκερ-expert στα ψηφιακά συστήματα που σπάει με ευκολία όλους τους κώδικες. Το activation καλεί τους συμμετέχοντες να βρουν λύση σε 8 περίτεχνους γρίφους.