Η Autohellas Hertz, με μακρά πορεία στον χώρο της ενοικίασης αυτοκινήτων και του Leasing στην Ελλάδα, εγκαινίασε την παρουσία της στο Viber, σε συνεργασία με την Ogilvy One.

Έχοντας ως στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, προσφέρει ακόμα έναν άμεσο τρόπο επικοινωνίας μαζί τους. Η CRM ομάδα της Ogilvy One ανέλαβε τη δημιουργία και αποστολή των Viber επικοινωνιών, στο πλαίσιο της συνολικής CRM στρατηγικής της μάρκας, αναπτύσσοντας μια πολυκαναλική Data driven CRΜ προσέγγιση.

Η προσθήκη του Viber καναλιού συγκέντρωσε αρκετά υψηλό Seen Rate, 6 φορές πάνω από το benchmark του καναλιού, επιτυγχάνοντας έτσι τον στόχο και επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον των χρηστών.