Προσωποποιημένες επιλογές για τους καταναλωτές

Περισσότερα θα γίνουν γνωστά την ημέρα του λανσαρίσματος, ωστόσο οι καταναλωτές θα πρέπει να περιμένουν κάτι τελείως διαφορετικό, που προσωποποιεί τις επιλογές τους. Η ιδέα «My Burger, My Goody’s» δίνει στους επισκέπτες της αλυσίδας τη δυνατότητα να φτιάξουν το δικό τους burger, επιλέγοντας μέγεθος και συστατικά που επιθυμούν, με εκτύπωση της φωτογραφίας τους στο περιτύλιγμα.

Η τοποθέτηση επίσης interactive οθονών σε τραπέζια των εστιατορίων της αλυσίδας, αποτελεί άλλο ένα συστατικό της καινοτομίας που λανσάρει η Goody’s. Περισσότερα για όλα αυτά, θα αποκαλυφθούν τη Δευτέρα.