Για τη σύνδεση των brand posts με το Instagram, προσεχώς και με το WhatsApp

Μία νέα ομάδα εργαλείων εισάγει το Facebook, προκειμένου να ενοποιήσει τα apps του και να ενισχύσει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα ανέπτυξε το Facebook Business Suite, με το οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να ελέγχουν την παρουσία τους στο Facebook, καθώς και να προωθούν ταυτόχρονα τα posts τους στο Instagram και, προοδευτικά, στο WhatsApp.

Η υπηρεσία λανσαρίστηκε την περασμένη Πέμπτη, σε πρώτη φάση, για 180 εκατ. μικρές και μεσαίες εταιρείες που διατηρούν Facebook Pages και λογαριασμούς στο Instagram. Περιλαμβάνει εργαλεία για τον προγραμματισμό των posts, την κάλυψη paid ads και unpaid posts και την παροχή analytics, ενώ λειτουργεί ως hub που συγκεντρώνει το σύνολο των comments και των μηνυμάτων από τις δύο πλατφόρμες.

Σταδιακά, το νέο app θα ενσωματώσει e-commerce και shopping toοls, ενώ θα επεκταθεί και στις δραστηριότητες των brands στο WhatsApp. Την περασμένη εβδομάδα, το Facebook έδωσε στη δημοσιότητα και μία μικρή ταινία, στο πλαίσιο μίας νέας marketing καμπάνιας, σε συνεργασία με την Droga5 New York, για την οικονομική κατάσταση των τοπικών επιχειρήσεων, ενώ ανέπτυξε και ένα business center, το οποίο προσφέρει εταιρικά online tools.
(Πηγή: AdAge)