Το Better Burger, το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα της Χριστίνας Μπόμπα, φέρει την υπογραφή της Ten Four, η οποία ανέλαβε να χτίσει το brand τόσο στρατηγικά, όσο και επικοινωνιακά. Mέσα από τον συνολικό σχεδιασμό της Ten Four, το Better Burger χτίστηκε τόσο σε επίπεδο ονοματολογίας, tagline και brand story, όσο και σε επίπεδο ολοκληρωμένου visual ID, το οποίο συμπεριλαμβάνει logo και packaging design.

Τόσο το όνομα, όσο και το tagline «Tastes Better, Feels Better», σκοπό έχουν να επικοινωνήσουν την αποστολή και τη φιλοσοφία του brand, το οποίο φιλοδοξεί να δημιουργεί μία καλύτερη, πιο υγιεινή εκδοχή μίας δημοφιλούς επιλογής. Παράλληλα, το visual ID ακολουθεί τον θετικό, fun και health-conscious χαρακτήρα του brand, δημιουργώντας μία εικόνα δημιουργική, φρέσκια και οικεία. Το Better Burger βρίσκεται ήδη διαθέσιμο σε food delivery platforms.