Με στόχο τη διαχείριση μη αυτόματων campaign management διαδικασιών

Στην κορυφή της ατζέντας βρέθηκε, τους τελευταίους 12 μήνες, για διαφημιζόμενους και marketers ο όρος brand safety, εν μέσω μιας σειράς ειδησεογραφικών θεμάτων, σχετιζόμενων με τον Covid-19, την κοινωνική δικαιοσύνη και τις Προεδικές εκλογές των ΗΠΑ. Στο πλαίσιο αυτό, η Google παρουσίασε ένα νέο εργαλείο brand safety, το οποίο επιτρέπει σε media buying ομάδες, που σχετίζονται με τα resources, να δημιουργήσουν λίστες exclusion, οι οποίες μπορούν να ανανεώνονται συνεχώς.

Οι λίστες μπορούν να δημιουργηθούν από τις ίδιες τις ομάδες campaign management ή από έμπιστους συνεργάτες, όπως DoubleVerify ή Integral Ad Science. Τα νέα features θα λανσαριστούν, στις προσεχείς εβδομάδες, με την Google να δηλώνει ότι το update απευθύνεται σε μικρότερες διαφημιστικές ομάδες, οι οποίες δεν έχουν πάντα τη δυνατότητα να ανανεώνουν τις blocklists τους. Το Brand safety έχει γίνει βασικό συστατικό στην online διαφήμιση, καθώς το online ad placement γίνεται όλο και πιο αυτοματοποιημένο, δεδομένης της αύξησης του programmatic media buying.

(Πηγή: Adweek)