Το νέο τους brand identity παρουσιάζουν τα Pax Burgers, σε συνεργασία με την Tenfour, με στόχο να προσφέρουν «άπειρες στιγμές απόλαυσης με… τα χέρια».

Μέσα από την έκφραση της αγοράς «Το burger θέλει χέρι», γεννήθηκε το tagline «Grab it. Taste it.», περιγράφοντας όλη την εμπειρία ενός πελάτη. Το ίδιο συμβαίνει και στην οπτική απεικόνιση της ιδέας. Το «Μία εικόνα, χιλιάδες συναισθήματα» παίρνει ζωή μέσα από την εικόνα δύο χεριών που «αρπάζουν» ένα burger.

Με αυτό το νέο σύνθημα, τα Pax Burgers ταυτίζονται με την ανάγκη του πελάτη και προσκαλούν τους λάτρεις του φαγητού να εκτιμήσουν την απόλαυση χωρίς να κρατούν αποστάσεις. Σημειώνεται πως η ιδέα των Pax Burgers γεννήθηκε στην Αμερική.